پشتیبانی

به بخش پشتیبانی گاوصندوق خوش آمدید ! درصورتی ک مشکل یا هرگونه درخواستی دارید میتوانید برای ارتباط با تیم پشتیبانی از موارد زیر استفاده کنید.

کاربران میهمان : تماس با ما

کاربران عضو : ارسال تیکت پشتیبانی

سئوالات متداول

در زیر لیست سئوالات متداول آمده است - در صورتی که سئوال مورد نظر شما در لیست پایین نمیباشد میتوانید با فرم زیر به پرسش سئوال اقدام کنید.

نکته : سئوالاتی که از قبل مطرح شده باشند پاسخ داده نخواهند شد .
  • چگونه سئوال بپرسیم ؟
    شما میتوانید با تکمیل فرم بالا اقدام به پرسش سئوال کنید و پشتیبانی در اولین فرصت به سئوال شما در این صفحه پاسخ خواهد داد .
  • چگونه حساب های خود را پوشه بندی کنم ؟
    پس از اینکه حساب های مورد نظر را به اکانت خود اضافه کردید در کنار نام حساب یک ایکون پوشه وجود دارد ، با کلیک رویه آن میتوانید پوشه مورد نظر را انتخاب کنید و اکانت را به آن پوشه منتقل کنید.
  • چگونه میتوانم اطلاعات دقیق دستگاه هایی که وارد حسابم شده اند را مشاهده کنم ؟
    برای این کار در پنل کاربری خود رویه بخش پروفایل کلیک کنید ، و سپس وارد بخش تاریخچه ورود شوید ، در این آیپی های ورودی و دستگاه های ورودی را مشاهده میکنید ، در صورتی که چیزی خلاف دستگاه خود مشاهده کردید سریعا نسبت به تغییر رمز عبور خود و ایمن کردن حساب کاربری اقدام کنید.
  • ورود دومرحله ای چیست و چگونه باید از آن استفاده کنیم ؟
    برای فعالسازی ورود دو مرحله ای در ابتدا باید سئوالات امنیتی حساب را تکمیل کنید ، پس از آن شما به یک گوشی هوشمند اندروید یا IOS نیاز دارید ، پس از نصب برنامه و اسکن بارکد اختصاصی خودتان میتوانید در دفعات ورود به حساب بعدی بعد از وارد کردن رمزعبور ، رمز یکبار مصرف را نیز از تلفن همراه و برنامه ذکرشده دریافت کنید ، توجه کنید " قبل از پاک کردن برنامه از رویه گوشی ورود دو مرحله ای حساب خود را غیرفعال کنید" ، در صورتی که این کار را انجام ندهید و به هر دلیلی به برنامه تولید کننده رمز دسترسی نداشته باشید ، نمیتوانید به اکانت وارد شوید .
  • فرمت خروجی فایل ها به چه صورت است ؟
    فایلی که هنگام خروجی گرفتن دریافت میکنید ، فایلی با فرمت .xlsx است که با برنامه هایی مثل Office Excel میتوانید به محتوای آن دسترسی پیدا کنید ، توجه کنید حفظ امنیت فایل خروجی کاملا بر عهده شما میباشد و تمامی دیتاهای این فایل از حالت رمزنگاری خارج شده اند.
  • چطور تیکت ارسال کنیم و تیکت چطور بسته میشود ؟
    برای ارسال تیکت در پنل کاربری خود به بخش پشتیبانی مراجعه کنید و فرم مورد نظر را برای ارسال تیکت پرکنید ، تیم پشتیبانی در اولین فرصت پاسخی برای شما ارسال خواهد کرد . در صورتی که پاسخ خود را دریافت کردید ، تیکت بعد از 48 ساعت به صورت خودکار بسته خواهد شد و نیازی نیست شما اقدامی انجام دهید .
  • امنیت داده ها به چه صورت است ؟
    در این سیستم ما همواره تلاش میکنیم تا بهترین کیفیت و بالاترین امنیت را برای شما عزیزان ارائه دهیم ، در حال حاضر تمامی اطلاعات خصوصی شما در دیتابیس با کلید مخصوص رمزگذاری میشوند که قابل دسترسی برای هیچکس نیست و بک اپ از اطلاعات به صورت روزانه تهیه میشود . برای امنیت هرچه بیشتر حساب کاربری ما پیشنهاد میکنیم بخش ورود دو مرحله ای حساب را نیز فعال کنید.